Každá z těchto skupin musí být spokojená, aby byli spokojení všichni.
Klademe proto důraz na spokojenost ZAMĚSTNANCŮ. Poskytujeme jim
- individuální rovný přístup – najdeme jim nejvhodnější pozici –> vstupní psychotesty a školení
- neustálá motivace -> nadstandardní platové ohodnocení a kariérní řád
- pravidelné vyhodnocování jejich činnosti -> balíček bonusů a benefitů
- neusneme na vavřínech -> pravidelné vzdělávání
- pracovní prostředky, které se řadí k nejmodernějším a jsou vyrobeny ze zdraví neškodných materiálů
Spokojenost zaměstnanců vede ke kvalitně vykonané práci a tím i spokojenosti ZÁKAZNÍKŮ
- chápeme specifické potřeby -> hledáme individuální řešení
- kombinujeme řešení a zajistíme financování -> finanční úspora
- netvrdíme, že problémy neexistují, my je ale řešíme, KDYKOLIV -> aktivní přístup k problémům
- neustále vyhodnocujeme kvalitu našich služeb, hledáme a navrhujeme nová řešení -> inovativní přístup
- našich zákazníků si vážíme -> své dodavatele vždy hledáme nejprve mezi nimi
Spokojenost ZAMĚSTNANCŮ a ZÁKAZNÍKŮ vede ke spokojenosti ZAMĚSTNAVATELE a tím i tvorbě stabilní společnosti sdlouhodobým výhledem poskytování kvalitních služeb. Pokud bude naplněno vše z naší vize 3Z, budeme stále moderní a dynamickou společností přinášející klientovi přidanou hodnotu.
Budeme tak moci plnit roli sociálně odpovědné společnosti a podílet se na organizaci i financování dobročinných a charitativních projektů.